مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-20اجتماعي

«خانه محیط زیست» در تمام استان ها راه اندازی می شود


مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی «خانه محیط زیست» در تمام استان ها خبر داد و گفت: اقتصادی کردن پسماند برای مردم راهکار مهم مدیریت پسماند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سیدابوالقاسم موسوی ظهر امروز در نشست آموزشی مشارکتی دهیاران استان همدان بیان کرد: طرح ایجاد خانه محیط زیست تهیه شده و به زودی در استان ها ایجاد می شود.

وی ادامه داد: خانه های محیط زیست مجموعه هایی با نشاط برای حضور مردم, دولتی ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه زباله باید یه یک موضوع اقتصادی مردمی تبدیل شود, اظهار کرد: طرح مدیریت اجتماعی پسماند(ماپ) در این راستا انجام می شود.

وی تفکیک زباله از مبدا و استفاده اقتصادی از زباله تر برای تهیه کمپوست قابل بهره برداری در کشاورزی و بازیافت زباله های خشک برای بازدهی اقتصادی را از راهکارهای این طرح دانست و ادامه داد: مردم در این طرح با ارائه زباله های خشک به فروشگاه های ماپ، لوازم آشپزخانه و مایحتاج خود را تهیه می کنند و دهیاران لازم است به این موضوع توجه کنند.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: می توانیم مشکل زباله را در روستا با مدیریت اجتماعی پسماند حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه محیط زیست» در تمام استان ها راه اندازی می شود

«خانه محیط زیست» در تمام استان ها راه اندازی می شود