مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-20اقتصادي

تجهیز 1700 واحد نانوایی لرستان به کارتخوان هوشمند/حدف سقف سهمیه آرد با افزایش کیفیت


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: واحدهایی که از کیفیت نان بالایی برخوردار بوده و رضایتمندی مردم را کسب کنند، سقف سهمیه آرد آن ها برداشته شده و به هر مقدار نیاز برای پخت نان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت اله بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز 1700 واحد نانوایی لرستان به کارتخوان، اظهار کرد: این امکان برای مابقی واحدها نیز طی روزهای آینده فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی ها، تا پایان شهریورماه تمامی هزار و 965 واحد مشمول، دستگاه کارتخوان را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان در خصوص تدابیر پیش بینی شده جهت پیشگیری از تخلفات در حوزه نانوایی ها، افزود: سیستم هوشمند کارتخوان به صورت آنلاین عملکرد واحدهای نانوایی را رصد کرده و یک داشبورد مدیریتی متمرکزی را ایجاد می کند.

بیرانوند بیان داشت: ساعات کار واحدها با نصب کارتخوان ها مشخص شده، همچنین گران فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی ها نیز معلوم می شود.

وی، افزایش کیفیت نان را از دیگر مزیت های استفاده از کارتخوان های هوشمند عنوان و تصریح کرد: واحدهایی که از کیفیت نان بالایی برخوردار بوده و رضایتمندی مردم را کسب کنند، سقف سهمیه آرد آن ها برداشته شده و به هر مقدار نیاز برای پخت نان، آرد در اختیار واحد قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 1700 واحد نانوایی لرستان به کارتخوان هوشمند/حدف سقف سهمیه آرد با افزایش کیفیت

تجهیز 1700 واحد نانوایی لرستان به کارتخوان هوشمند/حدف سقف سهمیه آرد با افزایش کیفیت