مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-20بين الملل

صدور حکم 34 ماه حبس برای فعال حقوقی عربستان


دادگاه استیناف عربستان سلمی شهاب، از فعالان حقوقی را به اتهام انتشار توییت هایی در حمایت از مخالفان حکام آل سعود، به 34 سال حبس محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از العالم، دادگاه استیناف عربستان سلمی شهاب، از فعالان حقوقی را به اتهام انتشار توییت هایی در حمایت از مخالفان حکام آل سعود، به 34 سال حبس محکوم کرد.

گزارشگر شبکه تلویزیونی العالم گفت: سلمی شهاب فعال حقوقی است که دادگاه تجدیدنظر عربستان او را به اتهام حمایت از آن دسته از مخالفانی که در پی بی ثباتی کشورند به 34 سال زندان محکوم کرده است.

سلمی شهاب متهم شد که با انتشار توییت و باز توییت، از مخالفان حمایت می کرد و حکم علیه او به موجب قانون مبارزه با جرائم تروریستی و تامین مالی تروریسم است.

روزنامه گاردین نوشت، سلمی شهاب پس از آنکه به توییت یکی از کاربران عربستانی واکنش نشان داد، پیامی را در توییتر از یکی از عوامل وزارت کشور دریافت کرد.

این خبر را یکی از دوستان سلمی نیز تایید کرده است.

گاردین نوشت، سلمی مادر دو کودک است که در دادگاه بدوی به اتهام استفاده از اینترنت با هدف ایجاد تنش و بی ثباتی در کشور، به سه سال حبس محکوم شده بود، اما دادگاه استیناف با صدور حکمی جدید، او را به 34 سال حبس محکوم کرد ضمن اینکه پس از صدور کیفرخواست او از سوی دادستانی کل در اتهام های دیگر، به 34


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم 34 ماه حبس برای فعال حقوقی عربستان

صدور حکم 34 ماه حبس برای فعال حقوقی عربستان