مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-19سياسي

اهدای نشان فداکاری ارتش به خانواده شهیدان بیات


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل مادر شهیدان والامقام محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر بیات، نشان فداکاری ارتش را به این خانواده معظم شهید و ایثارگر اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش، به پاس رشادت و مدیریت جهادی در صحنه ها و برهه های سرنوشت ساز دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، نشان فداکاری به شهیدان محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر بیات که مجاهدانه و سرسختانه در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور یافتند، تعلق گرفت.

امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در دیدار با حاجیه خانم راضیه سلطان محمدرضایی، مادر شهیدان علی اصغر، محمد علی و جواد امینی بیات گفت: ما در اوایل دوران جوانی در قم اولین آموزش های دفاعی خود را از شهید محمدعلی بیات آموختییم که از قبل از پیروزی انقلاب فعالیت انقلابی داشت و با جنگ های چریکی نیز آشنایی کامل داشت.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه این سه برادر شجاع و مومن، خالصانه و با تأسی از مکتب امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس، پا به میدان نبرد با دشمن بعثی نهاده، به فیض شهادت نائل شدند، افزود: اگر آن دلاورمردی ها و جانفشانی ها نبود، امروز این استقلال، امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان فداکاری ارتش به خانواده شهیدان بیات

اهدای نشان فداکاری ارتش به خانواده شهیدان بیات