مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-18حوادث

توقیف 10 خودرو شوتی در دیلم/کشف 20 میلیارد کالا قاچاق


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 10 خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی شمال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حمل و جابه جایی کالا خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی مورد پیگیرد قرار می گیرد، و کالاهای فاقد اسناد و تعرفه گمرکی قاچاق محسوب می شود که ضمن ضبط کالاهای قاچاق خودرو توقیف می شوند و اشخاص متخلف تحت پیگیرد قضایی قرار می گیرند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات مشترک حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی 10 دستگاه خودروی شوتی مشکوک برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی، آرایشی، آشپزخانه، لاستیک خودرو، قطعات و لوازم جانبی خودرو را کشف کردند.

سردار سوسنی بیان داشت: در این زمینه 10 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند گفت و کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 310 میلیارد تومان کالا قاچاق در 4 ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: کشف این میزان قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 142 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 10 خودرو شوتی در دیلم/کشف 20 میلیارد کالا قاچاق

توقیف 10 خودرو شوتی در دیلم/کشف 20 میلیارد کالا قاچاق