مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-18اقتصادي

پست غرامت خسارات مشتریان را می پردازد


مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پست- در گفتگو با ایسنا درباره این ویدیو توضیح داد: این ویدیو مربوط به چندین ماه قبل است و همان زمان هم پیگیری های لازم انجام شده و به افراد خاطی تذکر دادیم و با کسانی که کوتاهی کرده بودند، - برخورد کردیم، همچنین در حال حاضر آموزش های لازم در اقصی نقاط کشور به کارکنان داده شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پست با بیان اینکه مرسولات پستی به واسطه ماهیت انتقال محور، آسیب پذیر هستند، گفت که این شرکت تلاش می کند مشتریان حداقل آسیب را از فرایند انتقال مرسولات پستی ببینند، اما درصورت بروز هرگونه خسارت، امکان پرداخت غرامت به آن ها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز های گذشته، ویدیویی از یکی از شرکت های خصوصی حمل ونقل پستی خبرساز شد که نشان می داد کارکنان این شرکت، بسته ها و مرسولات را بدون توجه به محتوا و احتمال ایجاد آسیب دیدگی در این بسته ها، پرتاب می کردند و گویی این اقدام را به صورت یک بازی و شوخی در نظر گرفته بودند، هرچند گسترش این ویدیو در شبکه های اجتماعی، شرکت مذکور را به عذرخواهی از مشتریان واداشت.

روز گذشته دوباره ویدیوی مشابهی از نحوه جابه جایی مرسولات و این بار توسط شرکت ملی پست منتشر شد که بار دیگر حساسیت ها را نسبت به بی توجهی به امانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست غرامت خسارات مشتریان را می پردازد

پست غرامت خسارات مشتریان را می پردازد