مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:172022-08-18سياسي

نقشه برداری جامع اراضی کشاورزی در هرمزگان بزودی آغاز می شود


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از نقشه برداری اراضی کشاورزی در تمامی نقاط استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضا نصیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی صبح امروز در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نقشه برداری اراضی کشاورزی را از تمامی نقاط استان را بزودی آغاز خواهد کرد.

وی با بیان این که اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در راستای طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی و حضور نظامند اعضای سازمان موجب ارتقای سازمان در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: نرم افزار و سخت افزار لازم برای ان منظور نیز با هماهنگی دادگستری آماده باش جهت کمک به اجرای طرح سنددار کردن قرار دارند.

حسینی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز ضمن قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی اظهار داشت: ما باید بتوانیم با تعامل بیشتر با روستاییان و همکاری نقشه برداران، موجب هم افزایی و افزایش سرعت اجرای این طرح شویم.

رییس جامعه مهندسان نقشه بردار استان آمادگی کامل جامعه نقشه برداران را اعلام و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری، مشخص شدن اراضی ملی و مستثنیات در امر سنددار کردن اراضی کشاورزی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه برداری جامع اراضی کشاورزی در هرمزگان بزودی آغاز می شود

نقشه برداری جامع اراضی کشاورزی در هرمزگان بزودی آغاز می شود