مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-17سياسي

رهایی محکوم به قصاص از پای چوبه دار به حرمت امام رضا(ع) در قائمشهر


یک مادر داغدیده قائم شهری، در پای چوبه دار و در میان بُهت همه بر بدنه فلزی چوبه دار کوبید و نفس همه را به بند آورد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی استادی اظهار کرد: یک مادر داغدیده قائم شهری، در پای مقتول ایجاد نکرد، گفت: طناب مجازات زندانی در جایگاه بر گردنش قرار گرفت و مادر مقتول با چهره ای محزون و چشمانی اشکبار به طرف ضامن چوبه دار رفت.

استادی تصریح کرد: برخی از مسوولان قضایی و امنیتی ناامیدانه در حال ترک محوطه اجرا و یا پشت به چوبه دار ایستاده بودند تا صحنه دردناک را نبینند، ناگهان مادر مقتول با صدای بلند فریاد زد: اعدامت می کنم تا دل هیچ مادری را بدرد نیاوری، برای یک مادر دردی بالاتر از مرگ فرزند نیست، فهمیدی؟ مدیرکل زندان های مازندران گفت: سپس دستانش را به جای کوبیدن بر اهرم چوبه دار بر بدنه فلزی کوبید و سکوتی چند ثانیه ای محوطه را فراگرفت، نفس ها بند آمده بود، حتی برادران مقتول جرات نگاه کردن به چوبه دار را نداشتند.

استادی افزود: در این هنگام، نخستین صدای قاتل بلند شد، یا امام رضا (ع) کمک کن .

همه غافلگیر شدند، مادر قبلا در تنهایی خود با خدا و امام هشتم (ع) معامله کرده بود و حتی به فرزندانش هم نگفته بود که تصمیم آخرش چیست؟ مدیرکل زندان های مازندران تصریح کرد: بعد از فریاد زندانی همه به محوطه چوبه دار بازگشتند و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی محکوم به قصاص از پای چوبه دار به حرمت امام رضا(ع) در قائمشهر

رهایی محکوم به قصاص از پای چوبه دار به حرمت امام رضا(ع) در قائمشهر