مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-17سياسي

خاطره تلخ اسارت که با شنیدنش می خندید/ من فرمانده کل سپاه هستم!


خاطرات اسارت اگر چه دقایق بسیار تلخی را برای رزمندگان رقم زده، اما حالا بعد از این همه سال و طعم شیرین کنار خانواده بودن بعضا برایشان خنده دار هم شده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: دانشگاه امام حسین(ع) تهران انتخاب شده بود تا پنجمین همایش پاسداشت ورود آزادگان به کشور در آن برگزار شود.

بنا بر وعده قبلی قرار بود مراسم رأس ساعت 10 آغاز شود.

حدود 40 دقیقه گذشته بود و خبری از شروع رسمی نبود، اما بر خلاف مراسم های دیگر که تأخیر در شروع حضار را کلافه می کند و برخی نیز شروع به غر زن می کنند، این بار خود حضار آنقدرها هم از این بدقولی ناراحت که نیستند هیچ، بلکه شاید اصلا حواسشان هم به گذشتن دقایق نباشد.

مسجد این دانشگاه که برای مراسم آماده سازی شده مملو است از صندلی های خالی که گویا جمعیت داخل حیاط بنای آمدن داخل و نشستن روی صندلی ها را ندارند.

  *خاطره تلخ از اسارت که با شنیدنش می خندید هر جا که نگاه می کنی، جمع های پنج ـ شش نفره از مردانی را می بینی که میانگین حدود 60 سال سن دارند و گرد پیری موها و محسنشان را سفید کرده است، اما با انرژی و خنده روی لب زیر آفتاب داغ مردادماه ایستاده اند و از دلتنگی ها، خاطرات گذشته و روزمرگی هایشان صحبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره تلخ اسارت که با شنیدنش می خندید/ من فرمانده کل سپاه هستم!

خاطره تلخ اسارت که با شنیدنش می خندید/ من فرمانده کل سپاه هستم!