مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-17فرهنگي

فراخوان جشن خانه موسیقی منتشر شد/ برگزاری پس از سه سال تطعیلی


فراخوان هفتمین دوره از اهدای جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی جشن خانه موسیقی ایران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از سه سال تعطیلی جشن خانه موسیقی ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا، فراخوان هفتمین دوره جایزه دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی توسط خانه موسیقی ایران منتشر شد.

بنا بر اعلام رسمی، تصمیم بر آن است که در سال جاری یعنی در هفتمین دوره از این جشنواره، دو بخش جایزه بهترین آلبوم (موسیقی ایران) و جایزه بهترین کتاب در دی ماه 1401 در این جشن اختصاص داده شده است.

خانه موسیقی ایران در نظر دارد تا از میان آلبوم های منتشر شده در حوزه موسیقی ملی ایران و در مقطع زمانی فروردین 1399 تا مردادماه 1401 پس از تجزیه و تحلیل محتوایی و بررسی های لازم، بهترین آلبوم ها را انتخاب و در جشن موسیقی دی ماه سال جاری معرفی کند.

بهترین آلبوم های موسیقی ملی ایران در پنج بخش شامل موسیقی ایرانی دستگاهی-ارکسترال، آثاری که با استفاده از سازها و فرم های کلاسیک ساخته شده است، موسیقی کلاسیک غرب، موسیقی پاپ و موسیقی نواحی برگزیده خواهد شد.

آخرین جشن خانه موسیقی ایران سال 1397 برگزار شد و در سال 1398 علیرغم اعلام عمومی و گزینش آلبوم های برتر به علت وقوع برخی اتفاقات این جشنواره برگزار نشد و در نتیجه در جشن سال جاری برترین آلبوم های موسیقی سال 1398 نیز معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشن خانه موسیقی منتشر شد/ برگزاری پس از سه سال تطعیلی

فراخوان جشن خانه موسیقی منتشر شد/ برگزاری پس از سه سال تطعیلی