مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-17بين الملل

بزرگترین رزمایش آمریکا و کره جنوبی هفته آینده آغاز می شود


ارتش کره جنوبی اعلام کرد که بزرگ ترین رزمایش ترکیبی در چند سال اخیر را هفته آینده با ایالات متحده آمریکا در کره جنوبی و در مواجهه با چالش های کره شمالی برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش کره جنوبی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ایالات متحده و کره جنوبی بزرگ ترین رزمایش نظامی ترکیبی در طی چندین سال را هفته آینده در مواجهه با افزایش تهاجمات رو به رشد کره شمالی انجام خواهد داد.

واشنگتن و سئول مدعی هستند که پیونگ یانگ آزمایش های موشکی خود را افزایش داده است و تهدیدات تقابل اتمی این کشور علیه سئول و واشنگتن تشدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه چوسان ، رزمایش های تابستانی آمریکا و کره جنوبی از تاریخ 22 اگوست تا اول سپتامبر (26 مرداد ماه تا دهم شهریورماه) ادامه خواهد داشت و به نام سپر آزادی اولچی در کره جنوبی برگزار می شود و شامل رزمایش های میدانی از جمله هواپیما، هواپیمای جنگی، تانک و احتمالاً دها هزار نظامی می شود.

این گزارش ادامه می دهد که رزمایش های فوق بر تعهد واشنگتن و سئول برای احیای آموزش های گسترده پس از آن تأکید دارد که در سال های اخیر برخی از تمرین های معمول این دو کشور لغو شده است و برخی از این رزمایش ها به شبیه سازی رایانه ای کاهش پیدا کرد تا فضایی برای دیپلماسی با پیونگ یانگ ایجاد شود و نگرانی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رزمایش آمریکا و کره جنوبی هفته آینده آغاز می شود

بزرگترین رزمایش آمریکا و کره جنوبی هفته آینده آغاز می شود