مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-17اقتصادي

خریداران اروپایی نفت منتظر احیای برجام و خرید از ایران


انرژی اینتلیجنس پیش بینی کرده در صورت لغو تحریم های نفتی ایران، در این مرحله کشورهای شرق و شمال اروپا مانند لهستان و آلمان مشتری اصلی خرید نفت ایران باشند.

- انرژی اینتلیجنس پیش بینی کرده در صورت لغو تحریم های نفتی ایران، در این مرحله کشورهای شرق و شمال اروپا مانند لهستان و آلمان مشتری اصلی خرید نفت ایران باشند.

این روزها بسیاری از تاجران نفتی و پالایشگاه های اروپایی اخبار مربوط به روند مذاکرات احیای برجام را با دقت زیر نظر دارند، چون منتظرند در صورت احیای برجام، در زمستان سخت امسال کمبود انرژی خود ناشی از تحریم نفت روسیه را با نفت ایران جایگزین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، وبگاه انرژی اینتلیجنس با اشاره به اشتیاق خریداران نفت در اروپا برای پایان تحریم های نفتی ایران، نوشت: تحریم اتحادیه اروپا بر نفت خام روسیه که در ماه دسامبر(آذر) امسال اجرایی می شود و ظرفیت محدود دیگر تولیدکنندگان نفتی خاورمیانه برای تامین نفت قاره سبز، جذابیت نفت خام ایران را در اروپا که با زمستان سخت امسال مواجه است، تقویت کرده است.

یک تاجر نفت پالایشگاهی در جنوب اروپا گفت: اگر تحریم های آمریکا علیه ایران برداشته شود، قیمت نفت و گاز پایین تر خواهد آمد و این برای ما مثبت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران اروپایی نفت منتظر احیای برجام و خرید از ایران

خریداران اروپایی نفت منتظر احیای برجام و خرید از ایران