مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-16اقتصادي

24 واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشتند


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: 139 واحد راکد تولیدی در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که از ابتدای امسال 24 واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: واحد های تولیدی و صنعتی قزوین سهم 60 درصدی از میزان اشتغال استان را دارا هستند و بر این اساس حمایت از صنایع کوچک یکی از وظایف مهمی است که شرکت شهرک های صنعتی برعهده دارد.

وی افزود: کمک به حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، ایجاد کنسرسیوم های صادراتی و تامین مواد اولیه، کمک به توسعه بازار و فروش محصول از جمله خدمات شرکت شهرکهای صنعتی به صنایع کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خاطر نشان کرد: 4 هزار و 861 هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های صنعتی بوده که 2 هزار و 772 هکتار از آن برای استقرار واحد های تولیدی از نظر زیر ساختی تجهیز شده است.

صفاری یاد آور شد: تا کنون 950 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفته اند که 807 مورد آن فعال هستند.

وی عنوان کرد: سال گذشته قزوین رتبه سوم کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی را کسب کرد که 186 سرمایه گذار جذب و 129 هکتار زمین برای ساخت واحد تولیدی به آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشتند

24 واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشتند