مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-16اجتماعي

تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی اربعین/ تجهیز بیمارستان 100 تخت خوابی


تجهیزات بیمارستان شلمچه در حال تکمیل است و باید بگویم که در مرز شلمچه و در نقطه صفر مرزی امروز شرایط بسیار خوبی را مشاهده کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، جعفر میعادفر در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی، درمانی نقطه مرزی شلمچه اظهار کرد: امسال بعد از 2 سال درگیری با ویروس جدی دنبال می نماییم.

  وی خاطرنشان کرد: در کرمانشاه از 2روز قبل مسیر باز شده است و این موضوع به مرزهای دیگر کمک خواهد کرد و در این منطقه نیز بیمارستان صحرایی، اتوبوس آمبولانس و 2واحد اورژانس هوایی در نظر گرفته شده است و ضمن اینکه تعدادی آمبولانس نیز در مسیر حرکت زائران تا نقطه صفر مرزی حضور خواهند داشت.

  میعادفر تصریح کرد: در ایلام نیز بیمارستان صحرایی، 10اتوبوس آمبولانس، 4بالگرد پیش بینی شده است و در مرز شلمچه هم 4اتوبوس آمبولانس خدمات رسانی خواهند کرد.

  وی ادامه داد: در تفاهمی که با ستاد نیروهای مسلح داشتیم 2هواپیما پیش بینی شده است تا اگر خدای نکرده نیاز به انتقال حجم انبوهی از بیماران بود از ظرفیت 50تا 100 تختی این 2هواپیما نیز استفاده شود.

  رییس اورژانس کشور بیان کرد: اورژانس کشور یکی از سازمان هایی بود که به ساخت بیمارستان شلمچه کمک کرد و وزیر محترم نیز 2بار از این محل بازدید کردند و این تغییراتی که امروز مشاهده می کنید در عرض 2ماه ایجاد شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی اربعین/ تجهیز بیمارستان 100 تخت خوابی

تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی اربعین/ تجهیز بیمارستان 100 تخت خوابی