مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-16ورزشي

یاری: کف بودجه تیم لیگ برتری باید 4 میلیارد باشد/مقصران لیگ یک محروم شدند


آورده تیم ها در لیگ برتر باید مشخص باشد که کف بودجه 4 میلیارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید یاری رییس سازمان لیگ کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، عنوان کرد: پس از چند سال وقفه در برگزاری لیگ دسته اول، تمام تلاشمان را برای برگزاری باشکوه این مسابقات کردیم که خوشبختانه این رقابت ها که بعنوان گرامیداشت شهید کشتی گیر شاهرخ ضرغام برگزار می شود با استقبال متمرکز برای هر گروه به میزبانی یکی از تیم های شرکت کننده برگزار شد.

رییس سازمان لیگ با اشاره به حضور کشتی گیران مطرح کشور در این مسابقات، گفت: کشتی گیران خوبی در این مسابقات به میدان رفتند، ضمن اینکه شاهد ظهور کشتی گیران مستعدی هم بودیم.

این رقابت ها هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی سطح خوب و بالایی داشت و حساسیت های ایجاد شده در آن نشانگر اهمیت این مسابقات برای تیم ها بود.

به نظرم سطح این رقابت ها کمتر از لیگ برتر نبود و اکثر کارشناسان و بزرگان کشتی سطح این مسابقات را در حد لیگ برتر دانستند.

یاری در مورد برخی حواشی به وجود آمده در این مسابقات، خاطرنشان کرد: فضای مجازی در بسیاری از موارد به خوبی مشکلات و کاستی ها را نشان می دهد اما در برخی موارد نیز واقعیت ها نشان داده نشده است که در نهایت این موضوعات باعث خدشه دار شدن کشتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاری: کف بودجه تیم لیگ برتری باید 4 میلیارد باشد/مقصران لیگ یک محروم شدند

یاری: کف بودجه تیم لیگ برتری باید 4 میلیارد باشد/مقصران لیگ یک محروم شدند