مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 00:272022-08-15سياسي

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به 2 سال حبس محکوم شد


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با رأی شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، گرداننده اصلی یک کانال تلگرامی کذاب و موهن، با تعداد زیادی شاکی شناخته شد.

شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، رأی قطعی پرونده کانال موسوم به حساب کشی را صادر کرد و طبق آن، اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به همراه یک نفر دیگر، گرداننده اصلی این کانال تشخیص داده شده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به اتهام مشارکت در نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت توهین به پرداخت 80 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

اجرای 15 ماه از محکومیت حبس اردشیر مطهری و اجرای 12 ماه از حبس مهدی خالقی، دیگر گرداننده این کانال تلگرامی برای مدت سه سال معلق شده است.

در دادنامه صادره در پرونده کانال حساب کشی آمده است: .

محرز گردیده، گرداننده اصلی کانال حساب کشی و ادمین آن، آقای اردشیر مطهری می باشد؛ فلذا با رد تجدیدنظرخواهی تجدیدنظرخواهان سردار شهید سلیمانی بود که موجی از خشم شهروندان گرمساری را با خود به همراه داشت و آنها مقابل دادگستری این شهرستان دست به تجمع اعتراضی زدند؛ اما اردشیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به 2 سال حبس محکوم شد

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به 2 سال حبس محکوم شد