مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 23:222022-08-15ورزشي

بسیجیان در همه امور گره گشا هستند/ آب رسانی جهادی به 374 روستا در فارس


فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع بسیجیان صحرای باغ لارستان با تأکید بر وحدت شیعه و سنی، نقش بسیجیان را در گره گشایی و همراهی با مردم مؤثر دانست و بر پایبندی آنان نسبت به نظام و انقلاب تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، سردار یدالله بوعلی شامگاه دوشنبه با حضور در شهرستان لارستان، ضمن سرکشی از سپاه ناحیه شهری، نشستی صمیمانه با بسیجیان داشت.

سردار بوعلی در این نشست اظهار داشت: شرایط کنونی مسلمانان در دنیا ایجاب می کند که شیعه و سنی با وحدت کنار همدیگر باشیم، چرا که دشمنان قسم خورده اسلام کمر همت بسته اند تا با ایجاد تفرقه میان مسلمانان به خصوص شیعه و سنی، کمر اسلام را بشکنند.

  وی بیان کرد: اعمال دینی ما بر مبنای تقوا بوده و امروز خوشحالم که در میان جوانان بسیجی لارستان به ویژه بسیجیان متحد شیعه و سنی با تقوای بخش صحرای باغ لارستان قرار گرفته ام و امیدوارم که همه بتوانیم سیره پیامبران الهی را در زندگی خود پیاده کنیم.

  فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر توانمندسازی بسیجیان بیان داشت: در حلقه صالحین بسیج هدف تشکیل کلاس نیست، بلکه هدف توانمندسازی بوده که به طور مثال در حلقه های تربیتی آن ممکن است با محوریت محرومیت زدایی، قرآنی، ورزشی و حتی ممکن است با محوریت های عملیاتی انجام شود و در واقع باید نتایج آن یک کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان در همه امور گره گشا هستند/ آب رسانی جهادی به 374 روستا در فارس

بسیجیان در همه امور گره گشا هستند/ آب رسانی جهادی به 374 روستا در فارس