مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-15حوادث

کشف 300 دستگاه گوشی سرقتی به ارزش 30 میلیارد ریال در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان و کشف 300 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان 3 پایگاه شرق، غرب و جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان با اشرافیت کامل بر تحرکات افراد مجرم در 3 عملیات جداگانه و ضربتی 3 باند سارقان و مالخران گوشی تلفن همراه، باند سارقان جیب بُر و کیف زن و باند سارقان خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع این 3 عملیات 12 متهم دستگیر شدند، افزود: از باند اول که متهمان آن ها 6 نفر بودند 300 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش بالغ بر 30 میلیارد ریال کشف شده است.

  هاشمی فر گفت: از باند دوم که 3 زن بودند و در اتوبوس های بی آرتی و محدوده گلستان شهدای شهر اصفهان اقدام به جیب بُری و کیف زنی می کردند نیز 4 دستگاه گوشی تلفن همراه به سرقت رفته کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: باند سوم نیز که 3 مرد بودند که در زمینه سرقت خودروهای سواری فعالیت می کردند و از این باند نیز 7 دستگاه خودروی مسروقه کشف شده که ارزش آن ها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 دستگاه گوشی سرقتی به ارزش 30 میلیارد ریال در اصفهان

کشف 300 دستگاه گوشی سرقتی به ارزش 30 میلیارد ریال در اصفهان