مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-15اقتصادي

اقدام جدید دولت برای پیشگیری از شوک به بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی رییس جمهور طی بخشنامه ای امیدوارکننده، اجرای مواد (24) و (30) قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار را ابلاغ کرد که بر اساس آن از تصمیمات خلق الساعه دستگاه های اجرایی در صدور بخشنامه ها و دستورالعمل .

- محسن عامری، رییس مرکز بهبود کسب وکار اتاق ایران در یادداشتی از ابلاغ بخش نامه جدید دولت مبنی بر جلوگیری از صدور بخش نامه های خلق الساعه دستگاه های اجرایی، اظهار امیدواری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی رییس جمهور طی بخشنامه ای امیدوارکننده، اجرای مواد (24) و (30) قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار را ابلاغ کرد که بر اساس آن از تصمیمات خلق الساعه دستگاه های اجرایی در صدور بخشنامه ها و دستورالعمل ها و شوک به بازار و فعالان اقتصادی جلوگیری می کند.

طبق ماده (24) قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار مصوب 1390، دولت و دستگاه های اجرایی مکلفند به منظور شفاف سازی سیاست ها و برنامه های اقتصادی و ایجاد ثبات و امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری، هرگونه تغییر سیاست، مقررات و رویه های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجرا از طریق رسانه های گروهی به اطلاع عموم برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جدید دولت برای پیشگیری از شوک به بازار

اقدام جدید دولت برای پیشگیری از شوک به بازار