مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-15سياسي

شهید علی شجاع: مردم ایران با این فداکاری ها نشان دادند که پیرو سیدالشهدا(ع) هستند


در وصیت نامه شهید علی شجاع می خوانید: مردم ایران با این فداکاری های خود نشان دادند که پیرو سیدالشهدا(ع) و ادامه دهنده راه انبیا هستند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید علی شجاع در تاریخ یکم فروردین ماه 1348 در روستای وشنوه از توابع استان قم در یک داده است.

اگر در آن روز کسی نبود به ندای حسین(ع) پاسخ گوید هم اکنون می بینید که این راهیان کربلا این سپاهیان محمد(ص) این سپاه مهدی(عج) با آمدن خود به صحنه و با عمل خود در جهاد و در جنگ با کافران و ستمکاران چگونه از جان و مال خود گذشتند، مردم ایران با این فداکاری های خود نشان دادند که پیرو سیدالشهدا(ع) هستند و ادامه دهنده راه انبیا هستند و نشان دادند که اهل کوفه نیستند.

ما هم اگر خدای بزرگ و مهربان و خدای کریم این را قبول کند و از سر گناهان من ضعیف و در مقابل خدا من ذلیل بگذرد و در این راه شریک قرار دهد آمده ایم تا بگوییم ما هم با آمدن به این سرزمین مقدس سرزمین شهدا خوزستان ایران تا کربلای حسین(ع) هستیم و آمده ایم تا به ندای خمینی بت شکن پاسخ بگویم.

آمده ایم تا راه شهیدان را ادامه بدهیم و آمده ایم تا راه پرچم دار کربلا را ادامه بدهیم پس ای حسین زمان ای معلم شهادت و ای حسین فاطمه از تو می خواهم که در آخرت ما را شفاعت کنی تا در مقابل شهیدان دیگر سربلند و در مقابل خدا هم سربلند باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی شجاع: مردم ایران با این فداکاری ها نشان دادند که پیرو سیدالشهدا(ع) هستند

شهید علی شجاع: مردم ایران با این فداکاری ها نشان دادند که پیرو سیدالشهدا(ع) هستند