مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-15اقتصادي

احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، 70 درصد پیشرفت داشته است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب از سال 1392 با صرف هزینه ای بالغ بر 190 میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون به لحاظ سازه ای به 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، حسین اکبریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از فرآیند احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، اظهار داشت: احداث این تصفیه خانه از سال 1392 با صرف هزینه ای بالغ بر 190 میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون به لحاظ سازه ای به 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی با یادآوری اینکه برای برخورداری مردم چادگان از خدمات شبکه  فاضلاب نیاز است 58 کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب اجرا شود که تاکنون 34 کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب در این شهرستان اجرا شده است، افزود: برای تکمیل سازه، تهیه و نصب تجهیزات الکترومکانیکال و سایر ملزومات و اجرای مابقی شبکه فاضلاب و همچنین احداث دو باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب  مبلغ 2 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اکبریان یادآور شد: این پروژه  با سیستم لجن فعال و تصفیه تکمیلی uf (فیلتراسیون) که یکی از پیشرفته ترین  سیستم های تصفیه فاضلاب است،  با ظرفیت تصفیه 2 هزار و 330 متر مکعب در شبانه روز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، 70 درصد پیشرفت داشته است

احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، 70 درصد پیشرفت داشته است