مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-14ورزشي

حریفان ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان مشخص شدند


قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در صوفیه بلغارستان محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 12:30 فردا (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم آغاز می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم که 20 کشتی گیر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور نخست به مصاف سیمون پیرودو از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور بعد به مصاف جوری وولک از آمریکا می رود.

در وزن 61 کیلوگرم که 21 نفر شرکت کرده اند، آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با میکیتا آبراموف از اوکراین کشتی می گیرد.

در وزن 65 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف موحامد بکتمیروف از اتریش می رود.

در وزن 70 کیلوگرم که 22 کشتی گیر در آن شرکت دارند، حسین محمد آقایی در دور نخست با بگیجان کولداشیف از ازبکستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف مارسل ناگی از مجارستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 22 نفر حصور دارند، عرفان الهی در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم با الکساندر فاکوندو از آمریکا سرشاخ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریفان ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان مشخص شدند

حریفان ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان مشخص شدند