مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-14حوادث

آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر در کمترین زمان


جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از آمادگی جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر ظرف مدت کوتاه خبر داد و گفت: متاسفانه در استان همدان زیرساخت های لازم برای نگهداری این معتادان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برخی از مواقع شاهد شکایات و تماس های به حق مردم مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم که لازم است اعلام شود پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان این آمادگی را دارد تا ظرف مدت کوتاهی تمام معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در استان همدان زیرساخت های لازم برای نگهداری معتادان متجاهر وجود ندارد گفت: ظرفیت پذیرش در کمپ های ماده 15 و 16 قانون مبارزه با مواد مخدر بسیار اندک است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: با وجود تلاش های انجام شده در سال های اخیر باز هم شاهد کمبود شدید مکان برای نگهداری و درمان این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه البته با وجود کمبود مکان برای نگهداری معتادان، پلیس اجرای طرح های جمع آوری را همچنان در دستور کار دارد اظهار کرد: علاوه بر مشکل کمبود مکان نگهداری، اکثر افراد پس از ترک به دلیل اینکه شغل و درآمد مناسبی ندارند و مراقبت های لازم پس از درمان هم از آنان به عمل نمی آید مجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر در کمترین زمان

آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر در کمترین زمان