مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-14سياسي

لزوم تربیت مبلغان اقتصاد مقاومتی/ اجرای طرح راه سلامت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها


مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج دانشجویی طرح راه سلامت را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی را تدوین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین کفعمی در بازدید از مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس و در جمع کارکنان این ناحیه با تاکید بر توانمندسازی بدنه بسیج دانشجویی برای ادراک صحیح از جنگ اقتصادی و نقش آفرینی مؤثر در آن اظهار داشت: اردوهای پیشرفت با محوریت آشنایی با توانمندی ها، دستاوردها و مسائل اقتصادی کشور توسط بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.

وی بر ارتقای بصیرت اقتصادی دانشجویان با آموزش و گفتمان سازی جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاکید و تصریح کرد: هجمه های دشمن در عرصه تحریم و جنگ اقتصادی رصد و با آن مقابله شود که در این راستا نیز طرح ریزی کنش متناسب با فضای دانشجویی در سطح دانشگاه ها صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خواستار تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی با هدف توسعه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ اقتصادی شد.

کفعمی سپس در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاضر شد و با اشاره به نظام سلامت، بر آشناساختن دانشجویان با رسالت نظام سلامت و ابعاد گسترده آن تاکید کرد و گفت: در این راستا بسیج دانشجویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت مبلغان اقتصاد مقاومتی/ اجرای طرح راه سلامت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها

لزوم تربیت مبلغان اقتصاد مقاومتی/ اجرای طرح راه سلامت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها