مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-14سياسي

وکلای متخصص می توانند 10 درصد بیشتر حق الوکاله بگیرند


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز از برگزاری دوره های تخصصی وکالت در رشته های حقوقی، کیفری، عمومی و بین الملل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، هوشنگ پوربابایی، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره های تخصصی وکالت در رشته های حقوقی، کیفری، عمومی و بین الملل خبر داد و اظهار کرد: این طرح برگرفته از مدرسه وکالت فرانسه است که بوم سازی شده است.

وی ادامه داد: اساتید این دوره از پیشکسوت های قوه قضاییه، اساتید دانشگاه و مسئولین مشغول در دستگاه های اجرایی هستند.

پس از تدوین سرفصل ها، در خصوص برگزاری دوره های تخصصی وکالت اطلاع رسانی کردیم که طی دو ساعت نخست ثبت نام بیش از 2هزار نفر در این دوره ثبت نام کردند.

  پوربابایی با بیان اینکه کانون ها موظف به تخصصی شدن تشویق کرده است و وکلای متخصص جایز هستند از دیگر وکلا 10 صد بیشتر حق الوکاله دریافت کنند، خاطرنشان کرد: وکیل متخصص منجر به کمک دستگاه قضا می شود و قوانین و مقررات را به صورت دقیق به قوه قضاییه اعلام کند و آرا صادره در دستگاه قضا متقین تر شود .

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز بیان کرد: علت برگزاری این دوره ها بر اساس مشکلات و پرونده های عموم جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلای متخصص می توانند 10 درصد بیشتر حق الوکاله بگیرند

وکلای متخصص می توانند 10 درصد بیشتر حق الوکاله بگیرند