مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-14بين الملل

روایت «عطوان» از توخالی بودن تهدید تل آویو علیه «زیاد النخاله»


سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی به بررسی عواقب هرگونه اقدام احتمالی تل آویو در ترور دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند روز پیش، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه کان 11 ، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی را به ترور تهدید کرد و گفت که هیچ تضمیمی برای جان النخاله وجود ندارد .

به نظر می رسد که تل آویو بر این باور است که می تواند یک گروه مقاومت فلسطینی را با ترور رهبرانش از بین ببرد در حالی که تجربه به آن نشان داده که ایدئولوژی مقاومت با شهادت رهبران آن از بین نخواهد رفت.

   گانتز که به نظر می رسد به شدت از این که در نبرد اخیر غزه، جنبش جهاد اسلامی ثابت کرد که یکی از قوی ترین حلقه های محور مقاومت است، خشمگین است چند روز پیش مستقیما دبیرکل این جنبش را تهدید کرد و مدعی شد: همه رهبران سازمان های تروریستی باید نگران باشند، زیاد النخاله در راس سازمانی تروریستی قرار دارد، هیچ تضمینی برای جان وی و در امان ماندن مکانی اقامت وی وجود ندارد .

وزیر جنگ تل آویو النخاله را به ترور تهدید کرد عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم ، با انتشار یادداشتی در خصوص پیامدهای هرگونه سوء قصد به جان النخاله نوشت: در حالی که تهدیدهای ایالات متحده برای مقابله به مثل علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «عطوان» از توخالی بودن تهدید تل آویو علیه «زیاد النخاله»

روایت «عطوان» از توخالی بودن تهدید تل آویو علیه «زیاد النخاله»