مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-14فرهنگي

روایت شهدای سلامت به سبک روایت فتح در مستند «وارث»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند وارث محرم سال قبل برای اولین بار از شبکه دو سیما به نمایش در آمد و این مجموعه در واقع ادامه همان مجموعه است و به بخش هایی از زندگی شهیدان علیرضا روستایی و دکتر حبیب الله پیروی رییس سابق دانشکده علوم پزشکی .

- سری جدید مستند وارث با محوریت شهدای مدافع سلامت روی آنتن شبکه دو می رود.

این مستند به کارگردانی سعید چاری روایتی از تلاش مدافعان سلامت در کوران بیماری کرونا در فواصل سال های 1399 تا 1400 است که به سبک روایت فتح شهید سید مرتضی آوینی در گروه دانش و اقتصاد شبکه دو تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند وارث محرم سال قبل برای اولین بار از شبکه دو سیما به نمایش در آمد و این مجموعه در واقع ادامه همان مجموعه است و به بخش هایی از زندگی شهیدان علیرضا روستایی و دکتر حبیب الله پیروی رییس سابق دانشکده علوم پزشکی که جزو اولین شهدای حوزه سلامت بودند می پردازد.

این مستند به سبک روایت فتح و با حرکت دوربین در راهرو های بخش های آی سی یو بیمارستان ها به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا به دنبال سوژه هایی از مدافعان سلامت می رود.

شروع ضبط این مستند در همان اوایل شروع بیماری کرونا از فروردین 1399 آغاز شده بود که به خاطر شرایط کرونایی و حضور در بیمارستان ها که خطرنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهدای سلامت به سبک روایت فتح در مستند «وارث»

روایت شهدای سلامت به سبک روایت فتح در مستند «وارث»