مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:272022-08-14اقتصادي

4 طرح آبرسانی در کردستان بهره برداری می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: همزمان با هفته دولت 4 طرح در بخش آب با اعتبار مجموع 220 میلیارد ریال در سه شهرستان افتتاح می شود.

- محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: یکی از این پروژه ها، احداث 5 کیلومتر خط انتقال 160 میلیمتری پلی اتیلن و تجهیز 2 حلقه چاه جهت تأمین آب به میزان 15 لیتر در ثانیه با اعتبار 50 میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به شهر بلبان آباد است.

وی افزود: در شهرستان مریوان حفر و تجهیز چاه شماره 52 نی و چاه مجتمع بیلو با احداث خط انتقال 2 کیلومتری 250 میلمتری اتیلن با اعتبار 50 میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به مریوان در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان بانه ارتقای کیفی تصفیه خانه آب شرب بانه احداث مخزن تماس ازن 300 متر مکعبی و دستگاه تولید و تزریق ازن به میزان 3 کیلوگرم در ساعت) و همچنین انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو به طول 2 هزار 100 متر با انتقال دبی به میزان 350 لیتر در ثانیه و احداث بند آب با اعتبار مجموع 120 میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به بانه به بهره برداری می رسد.

فرهاد در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این پروژه ها، شرکت آبفا در طول سال نیز طرح های مختلفی در 2 بخش آب و فاضلاب را در حال اجرا و تکمیل دارد که پس از به پایان رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح آبرسانی در کردستان بهره برداری می شود

4 طرح آبرسانی در کردستان بهره برداری می شود