مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-13اقتصادي

امسال 700 میلیارد تومان تسهیلات برای تحول اقتصادی روستاها در گلستان پرداخت می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان گلستان و در راستای تحول اقتصادی روستاها مبلغ 700 میلیارد تومان در قالب تسهیلات به روستاییان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان به لحاظ نسبت جمعیت بیشتر روستایی به شهر یکی از استان های خاص بوده و 47 درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت این استان به ویژه روستاهای گلستان در سفر رییس جمهور با پیگیری های انجام شده تلاش کردیم تا اعتبارات خوبی را در حوزه زیرساختی برای استان جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مبلغ 12 هزارو 200 میلیارد تومان در بخش زیرساختی به ویژه آب، برق و گاز و همچنین کشاورزی، بهداشتی و خدمات جذب شده است.

وی گفت: با همکاری قراگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) قرار است مشکل کم آبی، بی آبی و آب شرب 432 روستا با اعتبار 614 میلیارد تومان رفع شود و با انجام این کار در این روستاها قطعی و یا نا سالمی اب اشامیدنی نخواهیم داشت.

سیدالنگی بیان کرد: در راستای احیا و حفظ بافت با ارزش روستاها مبلغ 95 میلیارد تومان به بنیاد مسکن گلستان پرداخت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 700 میلیارد تومان تسهیلات برای تحول اقتصادی روستاها در گلستان پرداخت می شود

امسال 700 میلیارد تومان تسهیلات برای تحول اقتصادی روستاها در گلستان پرداخت می شود