مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-13سياسي

احسان اصنافی از شهرداری شیراز خداحافظی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی برگزاری نشست های فوق العاده غیر علنی شورای اسلامی شهر شیراز در روز گذشته که به صورت صبح و بعدازظهر برگزار شد ، ابتدا سید احسان اصنافی در نشست صبح استعفای خود را از شورا پس گرفت و قرار شد در نشست بعد از ظهر با پاسخگویی به سوالات و استیضاح دنبال شود.

در نشست بعد از ظهر در جریان استیضاح بار دیگر اصنافی استعفا داد و در نهایت با خارج شدن طرح استیضاح از دستور کار شورا ، طرح استعفای شهردار در صحن شورا مطرح شد و در نهایت 13 عضو شورا به اتفاق با استعفای سید احسان اصنافی شهردار شیراز موافقت کردند.

با پذیرش استعفای شهردار شیراز (سعید مصفا) معاون اداری مالی شهرداری شیراز، به سرپرستی شهرداری انتخاب شد.

سید احسان اصنافی علت استعفای خود را تفاوت دیدگاه در نحوه مدیریت شهری و احتمال خلل در فرایند خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.

متن استعفای شهردار شیراز خطاب به مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز  به این شرح است: حال بعد از گذشت نزدیک به یک سال خدمت به شما عزیزان تغییراتی ملموس در شهر توسط فرزندان خدمتگزار شما در شهرداری رخ داده که بر هیچ کس پوشیده نیست، اما تفاوت دیدگاه در نحوه مدیریت شهری خلل در فرایند خدمت رسانی به مردم را محتمل می نماید؛ لذا در راستای فراهم شدن زمینه خدمت بیشتر به مردم شریف شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسان اصنافی از شهرداری شیراز خداحافظی کرد

احسان اصنافی از شهرداری شیراز خداحافظی کرد