مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-13بين الملل

خشکسالی بی سابقه در بزرگ ترین دریاچه و رودخانه ایتالیا


بسیاری از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان، پرتغال، فرانسه، هلند و انگلیس در تابستان کنونی از خشکسالی رنج می برند، به کشاورزان و صاحبان مشاغل وابسته به آب رودخانه و دریا، - بسیاری از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان، پرتغال، فرانسه، هلند و انگلیس در تابستان کنونی از خشکسالی رنج می برند، به کشاورزان و صاحبان مشاغل وابسته به آب رودخانه و دریا، آسیب رسیده و مقام ها وادار به محدود کردن مصرف آب شهروندان شده اند.

 سخت ترین خشکسالی در ایتالیا سطح آب رودخانه لیک گاردا را که بزرگ ترین دریاچه این کشور اروپایی به شمار می رود به نزدیک پایین ترین حد ثبت شده رسانده و بخش های زیادی از صخره هایی که تاکنون زیر سطح آب قرار داشته اند، پدیدار شده و دمای آب آن تا نزدیک میانگین دریای کاراییب بالا رفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ بسیاری از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان، پرتغال، فرانسه، هلند و انگلیس در تابستان کنونی از خشکسالی رنج می برند، به کشاورزان و صاحبان مشاغل وابسته به آب رودخانه و دریا، آسیب رسیده و مقام ها وادار به محدود کردن مصرف آب شهروندان شده اند.

  بخش های شمالی ایتالیا از ماه ها پیش شاهد بارش باران چشمگیری نبوده و میزان بارش برف در سال جاری نیز 70 درصد کاهش یافته که موجب خشک شدن رودخانه های اصلی مانند پو طولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی بی سابقه در بزرگ ترین دریاچه و رودخانه ایتالیا

خشکسالی بی سابقه در بزرگ ترین دریاچه و رودخانه ایتالیا