مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-13حوادث

پلیس: دستگیری 7 نفر از عوامل تیراندازی در کرج/ لیدر گروه تحت تعقیب است


هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی افتد شرایط رسانه ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.

- فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی افتد شرایط رسانه ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پرونده تیراندازی در گوهردشت کرج تا کنون هفت نفر بازداشتی دارد، نفر اصلی که لیدر این کار بوده، متواری است و قول می دهیم به زودی دستگیر خواهد شد و به دست دستگاه قضایی خواهیم داد تا برخورد قاطع صورت بگیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت مقام اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که سلاح را در جامعه زیاد کند، گفت: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی افتد شرایط رسانه ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: دستگیری 7 نفر از عوامل تیراندازی در کرج/ لیدر گروه تحت تعقیب است

پلیس: دستگیری 7 نفر از عوامل تیراندازی در کرج/ لیدر گروه تحت تعقیب است