مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-13اجتماعي

دام کلاهبرداران برای زائران اربعین/ اعلام هزینه سفر پایین تر از رقم کاروان های رسمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پلیس فتا، شرکت در راهپیمایی اربعین همواره مورد توجه بسیاری از عزاداران حسینی در سراسر دنیا بوده و برخی سودجویان اینترنتی از این شور حسینی به نفع خود سوء استفاده کرده و با تبلیغات فراوان کاروان های غیررسمی و تقلبی .

- رییس پلیس فتا استان سمنان گفت: سوء استفاده از مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی همواره یکی از مهم ترین شیوه و شگرد های کلاهبرداران سایبری محسوب می شود و لازم است شهروندان در ایام اربعین مراقب سودجویان اینترنتی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از پلیس فتا، شرکت در راهپیمایی اربعین همواره مورد توجه بسیاری از عزاداران حسینی در سراسر دنیا بوده و برخی سودجویان اینترنتی از این شور حسینی به نفع خود سوء استفاده کرده و با تبلیغات فراوان کاروان های غیررسمی و تقلبی اقدام به کلاهبرداری در این ایام می کنند.

رییس پلیس فتا استان سمنان روز شنبه در این باره گفت: این افراد سودجو عموما در تبلیغاتی پرحجم و انبوه از طریق شبکه های اجتماعی، پیامک و.

اهداف شوم خود را دنبال کرده و برای جلب توجه و نظر مخاطبین، هزینه سفر را بسیار پایین تر از هزینه کاروان های رسمی و دارای مجوز اعلام می کنند و همین موضوع سبب می شود برخی از عزاداران حسینی در دام این شیادان اینترنتی گرفتار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام کلاهبرداران برای زائران اربعین/ اعلام هزینه سفر پایین تر از رقم کاروان های رسمی

دام کلاهبرداران برای زائران اربعین/ اعلام هزینه سفر پایین تر از رقم کاروان های رسمی