مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 08:022022-08-13بين الملل

از تیتر «اروپا کنار ایران» تا رونویسی از سناریوی فشار اروپا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه یکی از تیتر های اصلی خود را به این عنوان اختصاص داد: اتحادیه اروپا از تهران و واشنگتن خواست به متن نهایی پاسخ بدهند؛ - از تیتر اروپا کنار ایران تا رونویسی از سناریوی فشار اروپا رونویسی روزنامه زنجیره ای اعتماد از روی سناریوی ضد ایرانی آمریکا و تروییکای اروپایی در مذاکرات، همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه یکی از تیتر های اصلی خود را به این عنوان اختصاص داد: اتحادیه اروپا از تهران و واشنگتن خواست به متن نهایی پاسخ بدهند؛ برجام در انتظار بلی یا خیر؟ اینکه القا شود طرح اروپا متن نهایی است و طرف ایرانی باید -بدون تغییر- این پیشنهاد را با بله گفتن بپذیرد، سناریوی مشترکی است که اروپایی ها فاقد اراده و شریک خیانت های آمریکا، در هماهنگی کامل با واشنگتن طراحی کرده اند و روزنامه مذکور بی آن که به واقعیت این بازی فریبکارانه تأکید کند، ترجیح داده به عنوان یک مهره رسانه ای طرف غربی نقش آفرینی کند.

این روزنامه در گزارش خود به تفصیل و عیناً، از روی متن لورا روزن خبرنگار آمریکایی رونویسی کرده است.

اعتماد در گذشته درست در زمانی که طرف اروپا سرگرم سر دواندن و وقت کشی و همراهی با عهدشکنی های آمریکا بود، تمام صفحه اول خود را به تصویر فدریکا موگرینی مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تیتر «اروپا کنار ایران» تا رونویسی از سناریوی فشار اروپا

از تیتر «اروپا کنار ایران» تا رونویسی از سناریوی فشار اروپا