مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 03:022022-08-12بين الملل

انتقال فرماندهان داعش از اردوگاه الهول به مکان دیگر با نظارت آمریکا


یک منبع امنیتی عراق از انتقال فرماندهان گروه تروریستی داعش از اردوگاه الهول سوریه به یک اردوگاه دیگر تحت نظارت آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی عالی رتبه در استان الأنبار گفت که نهادهای ناظر بر اردوگاه الهول در سوریه تحت نظارت آمریکا تعدادی از سرکرده ها و عناصر این گروه از ملیت های مختلف را به اردوگاه دیگر منتقل کردند.

وبگاه المعلومه به نقل از این منبع گزارش داد که هزاران نفر از فرماندهان و عناصر داعش به اردوگاه دیگری که هنوز مکان آن مشخص نیست، منتقل شده اند اما اطلاعات اولیه نشان می دهد که این اردوگاه در خاک سوریه است.

این منبع افزود که نهادهای ناظر بر اردوگاه الهول در سوریه، اسرای داعشی از ملیت عراق را داخل این اردوگاه نگه داشته اند تا ظرف چند روز آینده به عراق منتقل کنند.

این منبع افزود که انتقال این عناصر و فرماندهان داعش به یک اردوگاه دیگر تحت نظارت آمریکا، سوالاتی را درباره اهداف و انگیزه های انتقال این عناصر مطرح می سازد.

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد که 150 خانواده عراقی متشکل از حدود 700 فرد اردوگا الهول در شرق استان الحسکه را به مقصد عراق ترک کردند.

المیادین به نقل از برخی منابع گزارش داد که این خانواده ها پس از سفر یک هیأت عراقی از وزارت مهاجرت و کشور عراق به اردوگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال فرماندهان داعش از اردوگاه الهول به مکان دیگر با نظارت آمریکا

انتقال فرماندهان داعش از اردوگاه الهول به مکان دیگر با نظارت آمریکا