مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-12سياسي

وزیر بهداشت: اختصاص 20 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی به بومی ها


تلاش دشمن بر این است که ایران اسلامی را از پای درآورد امّا مردم و ملت ایران در برابر ناملایمات و جنگ های متعدد دشمن مقاومت می کنند که این مقاومت ستودنی است.

- تلاش دشمن بر این است که ایران اسلامی را از پای درآورد امّا مردم و ملت ایران در برابر ناملایمات و جنگ های متعدد دشمن مقاومت می کنند که این مقاومت ستودنی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال 20 درصد از ظرفیت دانشگاه ها را به بومی ها اختصاص داده ایم تا بتوانند با دریافت تخصص در منطقه محل زندگی ماندگار شوند و خدمت رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بهرام عین اللهی روز جمعه در نشست شورای اداری انار ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب و سلامت افزود: در تامین نیروهای پزشکی و تخصصی باید بومی گزینی شود.

وی همچنین با اشاره اهمیت تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: 96 درصد ایرانی ها در 6 سویه کرونا تاکنون واکسن نوبت اول و 86 درصد نوبت دوم را تزریق کرده اند در حالی که در کشورهای آمریکا و اروپا روزانه بیش از 500 نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ با کرونا 300 شهید مدافع سلامت در ایران تقدیم شد افزود: حضور دولت در مناطق مختلف کشور رفع مشکلات را در بر دارد، روال فعلی دولت در تخصیص اعتبارات و تصویب مصوبات به این شکل است که از قبل از سفر برنامه ریزی ها برای رفع مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: اختصاص 20 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی به بومی ها

وزیر بهداشت: اختصاص 20 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی به بومی ها