مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-12اقتصادي

13 چیز مهمی که باید در صندوق عقب خودرو همراه داشته باشیم


لاستیکی که پنجر می شود، شما را کنار خیابان اسیر خودش خواهد کرد و قطعا منطقی نیست که برای چنین مشکلی بخواهید به یک یدک کش زنگ بزنید تا شما را تا منزل برساند و هزینه هنگفتی روی دست شما بگذارد.

- لاستیکی که پنجر می شود، شما را کنار خیابان اسیر خودش خواهد کرد و قطعا منطقی نیست که برای چنین مشکلی بخواهید به یک یدک کش زنگ بزنید تا شما را تا منزل برساند و هزینه هنگفتی روی دست شما بگذارد.

همه ی این مشکلات به راحتی با یک اسپری پنچرگیر چرخ حل می شود.

وسایلی هستند که وجود آن ها در صندوق عقب خودرو شما در شرایط و موقعیت های مختلف واجب است.

اما این لوازم چه هستند و چه فایده ای دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگجت نیوز، احتمالا تا به حال به صندوق عقب اتومبیل خود فکر نکرده باشید یا اصلا فرصتش پیش نیامده که بخواهید در موردش فکر کنید.

صندوق خودرو معمولا جایی است که شما لوازمی را داخل آن گذاشته اید تا وقتی به منزل رسیدید آن ها را بردارید، ولی برای همیشه فراموش شده اند.

یا شاید هم وقتی به خرید می روید، متوجه خواهید شد که لیوان های یکبار مصرف یادگاری از آخرین سفر شما به کوه، هنوز داخل صندوق مانده اند.

این تفکر بسیار اشتباهی است که صندوق عقب اتومبیل تان را به زباله دان تبدیل کنید، در حالی که می توانید وسایلی را در آن قرار دهید که کاربردی هستند و روزی به درد شما خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 چیز مهمی که باید در صندوق عقب خودرو همراه داشته باشیم

13 چیز مهمی که باید در صندوق عقب خودرو همراه داشته باشیم