مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-12بين الملل

«اف بی آی» به دنبال اسناد تسلیحات هسته ای در عمارت ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش کرده است که مأموران اف بی آی که به عمارت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده در مارالاگو ایالت فلوریدا حمله کردند، - اف بی آی به دنبال اسناد تسلیحات هسته ای در عمارت ترامپ یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که مأموران اف بی آی در تفتیش عمارت ترامپ در ایالت فلوریدا به دنبال یکسری اسناد محرمانه درباره تسلیحات اتمی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش کرده است که مأموران اف بی آی که به عمارت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده در مارالاگو ایالت فلوریدا حمله کردند، علاوه بر یکسری اسناد محرمانه، به دنبال اسناد محرمانه ای درباره تسلیحات اتمی بودند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از افراد آگاه از تحقیقات اف بی آی گزارش کرد که ظاهراً اسناد تسلیحات اتمی در بین چیز هایی بوده است که مأموران اف بی آی در عمارت مارالاگو دنبال می کرده اند.

آن ها مشخص نکردند که چه نوع سندی را دنبال می کردند و یا اینکه به زرادخانه ایالات متحده اشاره داشته اند یا اسناد تسلیحات اتمی مربوط به کشوری دیگر بوده است.

این گزارش ساعاتی پس از آن منتشر شد که مریک گارلند دادستان کل تصریح کرد شخصاً مجوز دولتی برای تفتیش خانه ترامپ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اف بی آی» به دنبال اسناد تسلیحات هسته ای در عمارت ترامپ

«اف بی آی» به دنبال اسناد تسلیحات هسته ای در عمارت ترامپ