مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-11سياسي

برگزاری همایش خط امام (ره) دانشجویان بسیجی استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، امروز همایش تربیتی و آموزشی خط امام خمینی (ره) ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و با حضور 120 نفر از دانشجویان استان تهران کار خود را به مدت چهار روز آغاز کرد.

وحید حسن پور مسئول بسیج دانشجویی استان تهران ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان، اظهار کرد: برنامه های مختلفی را تا پایان تابستان برای دانشجویان بسیجی استان تهران، برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: یک اردوی جهادی نیز در هفته پایانی مرداد ماه سال جاری در لرستان برگزار خواهد شد که برخی از دانشجویان در آن حضور خواهند داشت.

  در ادامه مراسم علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید والامقام قاسم میرحسینی جانشین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله کرمان به بیان ویژگی های شخصیتی آن شهید بزرگوار پرداخت .

وی با بیان این که هیچ تشکلی به بزرگی بسیج دانشجویی نیست ادامه داد: طبق فرموده امام خمینی (ره) امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجو و طلاب است، باید فلسفه تشکیل و ماموریت آن را که دفاع از انقلاب و اسلام است و باید دانشجویان آن را درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش خط امام (ره) دانشجویان بسیجی استان تهران

برگزاری همایش خط امام (ره) دانشجویان بسیجی استان تهران