مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-11اقتصادي

موقعیت زنجان با اتصال به شبکه ارتباطی ممتاز است/رشد 360 درصدی تسهیلات


مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان افزود: استان زنجان دارای موقعیت ممتاز اقتصادی، ترانزیتی و بین المللی است و در گذرگاه متصل کننده مرکز کشور با شمال غرب و غرب کشور قرار دارد و شبکه ارتباطی راه آهن مزیت حمل و نقل در استان را دوچندان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،مسعود کردستانی در بازدید از دفتر خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار با تسلیت شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی استوار شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان افزود: بخش تعاون شامل اتحادیه ها، شرکت ها و موسسات تعاونی است که بر اساس ضوابط و مقررات جاری کشور به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی تعاونگران و مشتریان را صاحبان اصلی این بانک دانسته و افزود: بانک توسعه تعاون در تلاش است تا با توسعه کسب و کار تعاونگران زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید و خلق ارزش را در استان فراهم کند.

کردستانی ارتقای ظرفیت و توانمندی های بخش تعاون با هدف افزایش سهم این بخش در اقتصاد ملی و فراهم نمودن بستر مناسب برای توسعه مشارکت مردم در قالب تعاونی ها در فعالیت های اقتصادی را از مأموریت های بانک توسعه تعاون برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت زنجان با اتصال به شبکه ارتباطی ممتاز است/رشد 360 درصدی تسهیلات

موقعیت زنجان با اتصال به شبکه ارتباطی ممتاز است/رشد 360 درصدی تسهیلات