مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-11سياسي

انتقاد یک نماینده از عملکرد مسئولان در سیل اخیر


یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مردم خطر وقوع سیل را احساس می کردند، قطعاً تلفات خیلی کمتر می شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جلال محمودزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره وقوع سیل در برخی نقاط کشور در هفته های اخیر و خسارات و تلفات ناشی از آن اظهار کرد: خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه ای نظیر سیل یک مرتبه ایجاد نمی شود و گذشته ای دارند؛ به این معنا که علت برخی از مشکلات و خسارات مربوط به سال های قبل از وقوع سیل است که برخی اقدامات یا ترک فعل ها انجام شده است؛ مثلاً پروژه های آب خیزداری اجرا نشده و بیایان زایی رخ داده است.

همچنین کمبود بارندگی، تغییر اقلیم و فرسایش منابع طبیعی باعث وقوع سیل می شود؛ بنابراین فقط یک عامل برای وقوع سیل وجود ندارد بلکه عوامل متعددی در این زمینه وجود دارد.

سازمان هواشناسی و مسئولان امر خیلی ضعیف ظاهر شدند وی گفت: مشکلی که در سیل اخیر وجود داشت این بود که در دو روز پیش از وقوع سیل سازمان هواشناسی و مسئولان امر خیلی ضعیف ظاهر شدند و اطلاع رسانی شان بسیار ضعیف بود.

بیشتر کسانی که در این سیل فوت کردند یا دچار مشکلاتی شدند، در حوزه آب ریز دره ها بوند یعنی در خط القعر و جایی بودند که مسیل بوده و برای گردش در این مناطق حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده از عملکرد مسئولان در سیل اخیر

انتقاد یک نماینده از عملکرد مسئولان در سیل اخیر