مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-11اجتماعي

جاری شدن سیلاب در نجف آباد و خوانسار


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جاری شدن سیلاب در نجف آباد و خوانسار در پی بارش های همرفتی عصر امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، منصور شیشه فروش شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی های همرفتی و رگباری تابستانه عصر روز چهارشنبه و اوایل شب در سنگ سفید خوانسار، گلپایگان و نجف آباد منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی مغازه ها، معابر و مراکز عمومی شد و خساراتی به بخشی از منازل مسکونی وارد کرد.

وی با بیان اینکه بارش ها دهق و علویجه و بهارستان در جنوب شهر اصفهان را نیز فراگرفت، افزود: همچنین توفان گردوغبار محور سگزی کوهپایه را عصر امروز در نوردید که در شهرک صنعتی دهق کاهش شعاع دید و گردوخاک به شبکه های برق خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه حوادث عصر امروز خسارت جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی نسبت به بازگشایی مسیرها، تخلیه آب از معابر و منازل اقدام کردند و نیروهای کمکی از اصفهان اعزام شدند و همچنان در حال تخلیه آبگرفتگی از منازل و معابر در مناطق درگیر هستند.

شیشه فروش ادامه داد: موج بارندگی در ساعات آینده در مناطق مرکزی ادامه دارد و فردا هم غرب و مناطق مرتفع در اوایل شب و عصر بارش های رگباری خواهند داشت که به مردم و به ویژه عشایر و دامداران توصیه می کنیم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن سیلاب در نجف آباد و خوانسار

جاری شدن سیلاب در نجف آباد و خوانسار