مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-10اقتصادي

افزایش شدید مصرف برق با ورود سامانه بارشی اخیر در یزد


مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد با بیان این که جلوگیری از خاموشی بخش خانگی اولویت برق منطقه ای است، گفت: مصرف برق در استان یزد با ورود سامانه بارشی اخیر به شدت افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ابوالفضل اسدی ظهر امروز در یازدهمین نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان، با اشاره به این که مدیریت پیک بار استان یزد، از اواسط خرداد ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: عدم خاموشی در بخش خانگی مورد تأیید است.

وی با بیان این که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، هیچگونه خاموشی در بخش خانگی و تجاری ایجاد نشده است، افزود: تلاش شده به گونه ای عمل شود تا صنایع نیز بتوانند حداکثر تولید ممکن را در این ایام داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با طرح موضوع فرونشست زمین در برخی از نقاط به دلیل ورود سیل به استان گفت: یکی از خط های کابلی به دلیل سیل و نشست زمین، نقاطی از مسیر این خط در معرض خطر قرار گرفت و اقدامات اصلاحی برای جلوگیری از آسیب به کابل خط مذکور در سریع ترین زمان انجام شد.

اسدی تصریح کرد: می بایست هر چه سریع تر بخشی از بار پست های حساس به پست های مجاور منتقل شود تا با لحاظ اصول پدافند غیرعامل، در صورت بروز مشکل روی این پست و یا خطوط ورودی آن، مشترکین متصل به پست مذکور خاموش نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شدید مصرف برق با ورود سامانه بارشی اخیر در یزد

افزایش شدید مصرف برق با ورود سامانه بارشی اخیر در یزد