مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-10بين الملل

جلد سوم از اسناد ترورهای موساد با عنوان «تو زودتر بکش» منتشر شد


جلد سوم از مجموعه چهار جلدی کتاب «تو زودتر بکش» روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسراییل از 60 سال ترورهای موساد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلد سوم از مجموعه چهار جلدی کتاب تو زودتر بکش روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسراییل از 60 سال ترورهای موساد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد تو زودتر بکش آخرین اثر تحقیقی برگمن است.

کتاب، روایت اسراییلی از پیش زمینه ها و روند تشکیل سازمان های اطلاعاتی این رژیم است و در این بین بیش از هر چیز ترورهای صورت گرفته از سوی این دستگاه ها تمرکز دارد.

برگمن، برای به دست آوردن تصویری از سیر و عملکرد این دستگاه ها، هزاران سند که برخی از آن ها، محرمانه بوده و به صورت غیر قانونی، در اختیار او قرار گرفته و تعداد بی شماری کتاب و مقاله را بررسی کرده است.

اما اهمیت بیشتر این کتاب، به صدها مصاحبه اختصاصی نویسنده با کسانی بر می گردد که خود به صورت مستقیم در این سازمان ها یا در وقایع مورد اشاره در کتاب حضور داشته اند و رتبه سازمانی یا عملیاتی برخی از آن ها نیز در بالاترین سطح بوده و همین اطلاعات آن ها را به معنای دقیق کلمه دست اول کرده است.

نویسنده کتاب و راویانش، از صمیم قلب به حقانیت اسراییل و ضرورت استمرار حیاتش ایمان دارند و برخی از آن ها، برای این باورشان دست به قت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد سوم از اسناد ترورهای موساد با عنوان «تو زودتر بکش» منتشر شد

جلد سوم از اسناد ترورهای موساد با عنوان «تو زودتر بکش» منتشر شد