مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-10فرهنگي

از سرگیری اجراهای تئاتر با 10 اثر در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جنگ چهره زنانه ای ندارد، سه دقیقه تا زمستان، لباسی برای مهمانی، پایین گذر سقاخانه، نامه هایی بر دوش تندباد، - با آغاز فعالیت تئاتر در کشور، از فردا 5 شنبه 20 مردادماه 10 نمایش اجرا های خود را در تماشاخانه های تهران آغاز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جنگ چهره زنانه ای ندارد، سه دقیقه تا زمستان، لباسی برای مهمانی، پایین گذر سقاخانه، نامه هایی بر دوش تندباد، آناتول، تلویزیونگاری افسر نازی و لهستانی، دعوتنامه، دو روایت مجهول و باغ وهمی شیشه ای عنوان 10 نمایشی است که از فردا 5 شنبه روی صحنه می روند.

جنگ چهره زنانه ای ندارد جنگ چهره زنانه ای ندارد عنوان نمایشی است که از 20 مرداد تا 4 شهریورماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.

این نمایش اثر سوتلانا الکساندرونا الکسیویچ است که به کارگردانی نشاط میرمهدی از ساعت 18 با بهای بلیط 60 هزار تومان میزبان علاقه مندان است.

سه دقیقه تا زمستان سه دقیقه تا زمستان به نویسندگی و کارگردانی حامد شایسته از 20 تا 30 مرداد مجموعه تئاتر دیوار چهارم روی صحنه می رود.

در این نمایش 45 دقیقه ای که از ساعت 19 با بهای بلیط 60 هزار تومان میزبان علاقه مندان است، آمیتا سیرانی،امیر موذنی و نسترن نعمتی ایفای نقش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری اجراهای تئاتر با 10 اثر در تهران

از سرگیری اجراهای تئاتر با 10 اثر در تهران