مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-09سياسي

شرکت های خلاق پرکننده شکاف بازار و دانشگاه هستند


یک نماینده مجلس، شرکت های خلاق و نوآور را پر کننده شکاف صنعت، بازار و دانشگاه خواند و بر تزریق جسارت و مدیریت خلاق در بدنه تصمیم گیری کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،محمود عباس زاده نماینده مردم از حوزه انتخابیه مشکین شهر در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، در اینباره گفت: شاید بتوان گفت، یکی از بنیادین ترین مشکلات فعلی کشور ما، شکافی است که بین بازار، صنعت، دانشگاه و نهادهای علم ساز وجود دارد.

این شکاف یک واقعیت تلخ است که با پاک کردن صورت مسئله حل نمی شود و باید فکری به حال آن کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش خانه های خلاق و نوآوری در پر کردن این شکاف گفت: به نظر می رسد تنها عاملی که توان پر کردن این شکاف را دارد، همین شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و فناوری و شرکت های خلاق هستند که در سال های اخیر در قالب زیست بوم نوآوری کشور رشد کرده اند.

این شرکت ها و جوانان خلاق، این توان را دارند که به عنوان حلقه واسط و پلی میان صنعت، دانشگاه و بازار و فناوری ایفای نقش کنند.

عباس زاده ضمن تشریح بیشتر نقش شرکت های خلاق در پیشبرد اقتصادی کشور، افزود: تاکید رهبر انقلاب در نامه اخیر به سران قوا برای همسویی بیشتر جهت حمایت از شرکت های خلاق و صنایع نرم و خلاق، در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق پرکننده شکاف بازار و دانشگاه هستند

شرکت های خلاق پرکننده شکاف بازار و دانشگاه هستند