مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-09سياسي

رتبه نخست یگان ویژه یزد در کشور


فرمانده یگان ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از کسب مقام اول این یگان در برگزاری رزمایش نظیر از میان نیروهای مسلح و یگانهای فراجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ حسین فیروزی، ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به واسطه روز عاشورا فرصت حضور در رسانه ها مهیا نشد لذا با حضور برخی رسانه ها در محل این فرماندهی از تلاشهای آن قدردانی می کنیم.

وی با بیان این که شهید سامعی تا دقایق آخر که دشمن که در حال تسخیر منطقه در افغانستان بود، سنگر خود را رها نکرد، حضور مستمر رسانه ها در تمام عرصه ها را حادز اهمیت خواند.

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان یزد محرم و صفر را به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب عامل زنده نگه داشتن اسلام خواند و گفت: اگر در عاشورا نیز حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) پیام رسان واقعه عاشورا نبودند، رسالت سید الشهدا(ع)عقیم می ماند.

سرهنگ فیروزی با اشاره به برگزاری رزمایش نظیر تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از سوی همکاران یگان و یژه استان و تعامل رسانه ها به تمام اهداف خود در استان دست یافتیم و موفق به کسب رتبه اول در کل نیروهای مسلح و مقام اول در بین یگانهای فراجا با اختلاف خیلی زیادی دست یافتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست یگان ویژه یزد در کشور

رتبه نخست یگان ویژه یزد در کشور