مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-09حوادث

تصادف رانندگی در محور سقز بوکان 2 کشته برجای گذاشت


تصادف رانندگی در محور سقز بوکان 2 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، برخورد کامیون باری بنز، ایسوزو باری و سواری روا (تاکسی) منجر به مرگ 2 نفر و زخمی شدن 3 نفر دیگر شد.

امیر مرادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: در این حادثه رانندگی که ساعت 8 صبح امروز در کیلومتر 5 مسیر اصلی سقز – بوکان بین کامیون باری بنز، ایسوزو باری و سواری روا (تاکسی) نرسیده به شهرک صنعتی سقز روی داد، متاسفانه 2 نفر در دم کشته و 3 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل امدادی آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس، مصدومان به بیمارستان شفا و کشته های این حادثه رانندگی به بیمارستان تامین اجتماعی سقز انتقال داده شدند.

وی افزود: در این سانحه عوامل اداره راه نیز نسبت به انتقال خودروها و پاکسازی محل اقدام کردند.

خالد رحمانپناه فرمانده پلیس راه شهرستان سقز هم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز گفت: عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون ایسوزو علت این حادثه دلخراش بوده است.

وی افزود: جاده سقز بوکان به دلیل اینکه یکی از مسیرهای اصلی شمالغرب به جنوب کشور، و مسیری دوطرفه است، همواره شاهد تصادفات دلخراش رانندگی در آن هستیم و مسئولان باید نسبت به اتمام بزرگراه این مسیر تلاش کنند تا دیگر شاهد این چنین حوادث اسف بار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف رانندگی در محور سقز بوکان 2 کشته برجای گذاشت

تصادف رانندگی در محور سقز بوکان 2 کشته برجای گذاشت