مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-09ورزشي

رد صلاحیت نامزد سرشناس و مجرم انتخابات فوتبال


در این پرونده علاوه بر نامزد فوق الذکر نام مدیر فوتبالی بازنشسته نیز دیده می شود که می بایست نسبت به بازگرداندن مجموعه اموال دریافتی در این مدت اقدام کند.

- فرصت نهایی برای اعلام گزینه های انتخابات فدراسیون فوتبال امروز به پایان می رسد.

پیش از این گفته می شد برخی پرونده های باز مانع از تأیید صلاحیت یکی از نامزدها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ به نوشته مهر بر اساس حکم صادره و گزارش تخلفاتی که از سوی سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته در پرونده به کارگیری یک مدیر فوتبالی بازنشسته، یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات به جرم تضییع حقوق بیت المال و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، پرداخت غیر قانونی دستمزد و پاداش و هزینه اجاره منزل مسکونی علیرغم دریافت تذکرات و هشدارهای قانونی در این مورد به بازگرداندن اموال ذکر شده همچنین برخی مجازات های غیر نقدی دیگر محکوم شده است.

در این پرونده علاوه بر نامزد فوق الذکر نام مدیر فوتبالی بازنشسته نیز دیده می شود که می بایست نسبت به بازگرداندن مجموعه اموال دریافتی در این مدت اقدام کند.

بر اساس حکم صادره در این پرونده و با توجه به قوانین جاری در کشور و مقررات انتخاباتی فیفا به نظر می رسد تأیید یا احراز صلاحیت نامزدی که علاوه بر چندین پرونده باز در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت نامزد سرشناس و مجرم انتخابات فوتبال

رد صلاحیت نامزد سرشناس و مجرم انتخابات فوتبال