مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-09بين الملل

کشف یک موجود دریایی فوق العاده عجیب در اعماق دریا (+عکس)


طبق بیانیه MBARI، این موجود چشم و آبشش ندارد و از شاخک های رنگارنگ خود برای گرفتن تکه های ریز ذرات آلی، که به عنوان برف دریایی نیز شناخته می شود، - کشف یک موجود دریایی فوق العاده عجیب در اعماق دریا (+عکس) طبق بیانیه MBARI، این موجود چشم و آبشش ندارد و از شاخک های رنگارنگ خود برای گرفتن تکه های ریز ذرات آلی، که به عنوان برف دریایی نیز شناخته می شود، جهت تغذیه استفاده می کند.

موجود عجیبی از گونه ی کرم ها که شبیه به اسپاگتی است، در خلیج کالیفرنیا در سواحل مکزیک مشاهده شده، این موجود آبشش و چشم ندارد و می تواند در خشکی و آب زندگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، ویدئویی به تازگی در اینترنت منتشر شده که وجود یک موجود دریایی عجیب با شاخک های نارنجی درخشان شبیه به یک اسپاگتی در اعماق دریا را نشان می دهد.

این موجود غیرمعمول در واقع نوعی کرم دریایی چندتکه است که Polychaeta نامیده می شود و به گروهی با نام کرم های اسپاگتی تعلق دارد.

محققان موسسه تحقیقاتی آکواریوم مونتری بی (MBARI) با استفاده از یک وسیله نقلیه از راه دور (ROV)، ویدئوی این موجود دریایی را در خلیج کالیفرنیا در سواحل مکزیک ضبط کرده اند.

این گونه ی خاص هنوز به طور رسمی نامگذاری نشده، اما متعلق به گروه Biremis است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک موجود دریایی فوق العاده عجیب در اعماق دریا (+عکس)

کشف یک موجود دریایی فوق العاده عجیب در اعماق دریا (+عکس)